باغچه شکلاتی!!!!!!
***خوشمزه ها***

گلدون اینا از شکلاته!!!!!!!!! در واقع اول با یک ظرف پلاستیکی قالب گیری شده !!!!!! مامانم همه اینکارارو یواشکی میکرد تا ما نفهمیم!!!!!!

       خب امیدوارم دوست داشته باشین....نظر یادتون نرهبوسه


نظرات شما عزیزان:

سید مهدی نقیب
ساعت17:47---23 شهريور 1393
سلام.
خوبی؟؟؟
وبلاگ قشنگی داری!!!
میشه ازت 1 خواهشی بکنم؟؟؟
احتیاج به کمک دارم!!!
میشه اگر دوس داشتی کمکم کنی بیای به وبلاگم و اعلام کنی؟؟؟
ممنونت میشم.
منتظرم.
مرسی!


آروئل
ساعت17:02---23 شهريور 1393
يعني فقط گلدونش شكلاتي بود؟
پاسخ: هم گلدونش هم خاکش


تاجر
ساعت23:10---8 شهريور 1393
سلام این مطلب جالبی بود خوشم اومد
در کل وبلاگ خودمونی و خوشگلی داری بهت تبریک میگم
پاسخ: ممنون از حضور شما


زهرا
ساعت20:28---8 شهريور 1393
وبلاگت قشنگه گلم... خیلی خوشگل و دخترونه اس... میسی!
به منم سر بزنی خوشحال میشم
پاسخ:مرسی عزیزم چشم حتما میام


مائده
ساعت19:53---5 شهريور 1393
باز همبستری با غم اما این بار آرام و صبور
گلویم مملو از بغضی گره خورده
نمی دانم کدامین درد را مهمان کنم امشب
گناهم چیست؟
آرزوهایم امشب گریه می خواهند
دریغ از اشک
حتی قطره ای بهر تسلایشان
دلم روی زمین مانده
دلم زخمی ترین دلهاست،از دست عزیزان
نه دشمن،بلکه جانانم
انتظاری بیهوده را طی میکنم امشب
کو، کجاست؟
تا به امیدش ،این هم آغوشی بدیمن عقیم بماند...


بی نام
ساعت13:26---5 شهريور 1393
سلام خیلی وبلاگ قشنگی داری
پاسخ: سلام ممنون


siamak
ساعت20:32---4 شهريور 1393
سلام موفق باشید
پاسخ: سلام مرسی


مهدی
ساعت20:09---4 شهريور 1393
وب عالی داری واقعا قیافه مهمونا دیدنی میشه ولی حیف نمیشه من ببینم
امیدوارم وبت بهتر از اینی که هست بشه
پاسخ: مرسی


NILOO
ساعت14:46---4 شهريور 1393
وااااااااااااااااااااای چه باحاله......... قیافه مهمونا دیدنی میشه وقتی اینو براشون بیاریم.... عالی بود
پاسخ: اره باید قیافه مهمونامونو میدیدی!


عسل بانو
ساعت11:54---3 شهريور 1393
سلام عزیزم ممنون از وبلاگ زیبات
من عاشق یاد گرفتن چیزای جدید و خوشمزه هستم
و سعی میکنم مثل شما چیزای جدیدی رو که یاد میگیرم و با د وستام در میان بزارم
خوشحالم که به وبلاگت سر زدم
اینم آدرس منه اگه دوست داشتی یه سر بهم بزن
خیلی خوشحالم که به وبلاگت سر زدم
پاسخ: منم خوشحالم که تونستم شما رو خوشحال کنم..


ملكه يخي
ساعت17:06---2 شهريور 1393
سلام.وبت خيلي خوشمله.
دل آدم آب ميوفته!!
اگه با تبادل لينك موافق بودي لينكم كن بعد خبر بده تا لينكت كنم.

پاسخ:مرسی چشم.


سارا
ساعت0:16---1 شهريور 1393

وااااااااااااای حسااااااابی دلم ب قار و قور افتاد!!...خیلللی وب ناز و خوشمزه ای داری عزیزم

پاسخ:مرسی عزیزمچشمک چشمای شما خوشمزه میبینه. مرسی از اینکه سر زدی



sh.a
ساعت20:54---31 مرداد 1393
قشنگ بود مرسی.

نظر لطفتونه!!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, توسط ارغوان |